onsdag 7. mars 2012

Verdens beste dag?

I dag har det vært skikkelig møkkavær i Bergen, men vi hadde heldigvis gym med ungene på jobben så vi slapp å ta dem med ut. Det hadde ikke vært så kjekt! De tre som ikke sover fikk da likevel litt frisk luft da brannalarmen plutselig gikk av ved et uhell... Sånn er det å jobbe på oppveksttun - da er det lett for at elevene er litt uheldige!! Vi var iskalde og våte, men ingen grunn til å henge med leppen av den grunn!

Ukens tur gikk fort - 39 min brukte vi i dag, og vi hadde INGEN av de vanlige pausene! Faktisk stoppet vi bare litt fordi vi så på et lys, og fordi jeg vrikket foten. Men det kan egentlig ikke regnes med, syns jeg! Disse turene er veldig viktig for meg! Venninnetid er sjelden vare for meg her i Bergen, så da er det SÅ godt å ha denne tiden med Randi :)


En vakker sang av en av våre største visesangere, Erik Bye slutter med ordene; "Dagen i morgen skal bli vår beste dag!", og jammen tror jeg på ham! Da kommer kjæresten min hjem fra 2 uker i Nordsjøen, og jeg gleder meg sånn. Det har vært godt å kjenne på savnet, men nå er det på tide at han kommer hjem, ja! Han blir hjemme en uke, og så er det ut igjen en uke. Men snart er det påske og da skal vi være sammen hele tiden, Mamma, Lille og Kjæresten - Fantastisk! :)

1 kommentar:

  1. så kjekt for dere når han kommer hjem! Blir koselig påske på dere i år :)

    SvarSlett