søndag 20. februar 2011

Sunn junk-food!

Jeg har vært en del innpå en blogg som jeg syns er 
utrolig inspirerende 
når det gjelder mat!
LenaBeatrice er en 
sann inspirasjonskilde! 
Her har jeg funnet en del oppskrifter, og den jeg vil dele med dere 
har jeg brukt flere ganger!
 Snaddermat :)


Kyllingnuggets
1 pakke Kyllingkjøttdeig 
1-2 ss Steak & Grillkrydder
1 stor pose Bacongull
som du knuser i en blender eller lignende

Ha kyllingkjøttdeigen i en bolle,
og ta på grillkrydder.
Kna krydderet godt inn i deigen
med en sleiv
(bruk gjerne en kjøkkenmaskin hvis du har)

Lag små litt flate kjøttboller 
og vend dem i Bacongullet. 
Legg dem på en stekeplate med bakepapir.

Stek på 225 grader i ca 15-20 minutter, 
alt etter hvor tykk de er.

Tilbehør
Lettrømme med sweet chilisaus 
(kjenn etter hvor mye du trenger)
Salat

Barna liker kanskje godt 
bare ketchup og potetbåter til :)

ENJOY!!


Klem


3 kommentarer:

  1. Mmmm... De så veldig gode ut!
    Må prøves en gang! :)))
    Klem

    SvarSlett
  2. NAM! Nå ble jeg kjempesulten. Det så jo både lettvint og veldig godt ut! *♥*

    SvarSlett
  3. tusen takk for at du deler oppskrift, den trur eg at vi må prøve som laurdagskos.

    Ønskjer deg ei superfin helg. :)

    SvarSlett