søndag 21. november 2010

Signatur...

Jeg fant endelig ut hvordan jeg skulle lage en
egen signatur,
men jeg klarer jo ikke å
bestemme meg...

Matja er mitt eget kallenavn.
Det jeg har brukt på vesker og andre ting jeg har solgt.

Jeg syns det
var skikkelig vanskelig å finne navn på bloggen,
så etter mye om og men ble den hetende noe jeg kom på en gang
da jeg var hjemme i permisjon med prinsessen:
Kanskje jeg bare skal
ønske mine følgere en fin dag?
...eller gi dem en...

Det gir uansett bloggen et litt mer personlig uttrykk
når det står noe med håndskrift der iallefall :)

Hvis du vil vite hvordan du kan lage en signatur
- bare klikk på en av mine :)



3 kommentarer:

  1. Matja er så koselig navn, det passer godt til deg. Selv om du ikke er jordmor ;) Det er eneste andre jeg har hørt med det navnet. "Der a jordmor Matja bor" Klem ♥

    SvarSlett
  2. Ja, jeg syns også det er koselig. Kanskje jeg skal døpe min neste datter det - i mitt neste liv :)

    SvarSlett
  3. Matja er koselig! Når skal vi få se de veskene og annet du har laget. Ble veldig nysgjerrig ;) Det er så gøy når folk lager ting!

    SvarSlett