mandag 23. august 2010

Drømmeleilighet?

Jeg har fått ny leilighet!
Den kom til oss i dag på forkjøpsrett,
har 2 soverom, stue, kjøkken, bad
og
hage

Jeg har også fått solgt min
leilighet i dag!

Meg og prinsessen
har vært med bestemor på loftet
og funnet gamle bilder
som kan komme på veggen på det nye
prinsesserommet.

Kjøkkenet skal pusses opp
og veggene på det store soverommet
skal få en annen farge!
Ellers er det bare å flytte rett inn!

Vi gleder oss!

Ha en fin kveld :)

Klem Matja



















2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, vennen! Så glad på dine vegne! Leiligheten ser jo kjempefin ut og sikkert deilig med en liten hageflekk!!!

    Nå kan du endelig senke skuldrene og bare nyte det!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Jeg tror det kommer til å bli kjempebra :))

    SvarSlett