tirsdag 6. mars 2012

Minner

Jeg har hatt et par av mine gamle sko stående fremme siden Lille brukte dem da hun var 2 år, fordi jeg syns de er så fine, og så er det et koselig minne. For noen uker siden var jeg på Farmors hus, og der solgte de gamle blader fra Jeanned'ArcLiving. Inni var det et godt tips på hvordan du kunne ta vare på gode minner; Heng de i ramme! Og det gjorde jeg :) 


Rammen er en dypere type fra Ikea som jeg har tatt vekk glasset fra. Utenpå baksiden har jeg limt på et fint papir fra Panduro som jeg fikk til jul, og så har jeg limt skoene på med limpistol. Jeg er så fornøyd!

I det samme bladet hadde de også hengt en fin kjole i ramme, så det får bli neste prosjekt. Min kjære tante strikket en kjempefin kjole som Lille hadde på seg på sin første 17. mai, ca 3 uker gammel :)

Inni rammen med skoene har jeg satt opp denne lille krabaten som Lille hadde med seg hjem fra barnehagen da hun var ca 1 1/2 år, og selv om hun neppe har gjort mye selv, så er den så søøt! Det er en potet som nå har skrumpet helt inn, og fått "hår". Veldig vakker syns Mamma, og har ikke hatt hjerte til å kaste den eller pakke den vekk :)

Det skulle nok være et pinnsvin, for det er to tannstikkere stukket ned i den. SÅ søt :)

Her stod skoene før, men jeg syns de gjorde seg bedre i ramme :)
Ha en fin kveld da! 

KlemKlem

1 kommentar:

  1. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett