tirsdag 19. april 2011

Nesten ferdig...

Jeg har saget meg ferdig,
og jeg må si at det ble ganske presist! 
Tror til og med min gamle far vil bli 
imponert :)


Nå er det bare et sengeteppe som er lagt over madrassen 
og sofaputene mine som er til pynt,
men jeg skal sy putetrekk med stoff jeg har kjøpt hos

Madrassen som ligger på nå er ikke lang nok, 
men jeg vet ikke om det gjør noe. Det ble jo fint med blomster på :)
Jeg har en gammel madrass liggende
som jeg kan legge på resten, og så syr jeg et helt trekk over. 
For å unngå en sprekk kan jeg legge på en av de tynneste overmadrassene
fra Ikea.


Når sofaen er helt ferdig kommer det flere bilder! 
Gleder meg :)

Ha en fin dag!




4 kommentarer:

  1. Åh dette blir SÅ fint! Flink du er :) Tenker du og prinsessa skal få mange fine stunder her utover sommeren :) *♥*

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!! Kjempekult å bruke paller til møbler, både til sofa og salongbord.

    Gleder meg til å se bilder av sofaen når den er ferdig!

    Ha en fin påske!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Stilig, gler meg til å prøveteste:)

    Klem fra Elin i Åleby

    SvarSlett
  4. Du er jo kjempeflink!!! :) Kreativ!

    SvarSlett